شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۹-۲۸
7596
اطلاعات تماس
آقای امتی
051-38443080
09155552101
مشهد- بلوار کوهسنگی- کوهسنگی 36 - پلاک 116

شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد

شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۹-۲۸
7596

شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد

شرکت حمل و نقل بین المللی ره تاش توس در سال 1376 به عنوان عضو رسمی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی آغاز به کار کرد. این شرکت با هدف بهبود کیفیت ترانزیت و حمل و نقل بین المللی تاسیس شد و تا امروز با پشتکار و درایت مدیران مجموعه ، با وجود تمامی موانع و سختی ها این امر تا حد زیادی محقق شده است.

شرکت حمل و نقل بین المللی ره تاش توس در امر حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالاهای وارداتی و صادراتی با بیش از دو دهه تجربه درخشان در این عرصه افتخار دارد با تلفیق تجربیات ارزنده و با فن آوری نوین سیستم حمل و نقل و با هماهنگی و یکپارچگی و تکیه بر تواناییهای مدیریتی و پرسنل مجرب و آموزش دیده در زمینه های ترانزیت – تخلیه و بارگیری و ترخیص و صادرات و واردات در کلیه مبادی ورودی و خروجی مرزهای جمهوری اسلامی ایران و داشتن شعب و نمایندگیه ای متعدد در شهرهای مختلف و مرزهای خروجی این شرکت را بعنوان پیشگامانان صنعت حمل و نقل بین المللی ایران قرار داده است و امید است که در راستای تعهداتمان به مشتریان عزیز قادر باشیم نیازهای آنان را به بهترین نحو ممکن براورده نماییم.

شرکت حمل و نقل بین المللی ره تاش توس با تکیه بر سابقه درخشان خود در ترانزیت کالا به کشورهای همسایه و آسیای میانه از جمله افغانستان ، ترکمنستان ، پاکستان و... در کنار صداقت و شفافیت توانسته به عنوان یک برند معتبر در زمینه حمل و نقل بین المللی کالا بین تاجران ایرانی و غیر ایرانی مطرح شود.

شرکت ره تاش توس به پشتوانه نیروی متخصص و با تجربه خود سالانه تعداد زیادی کانتینر را ترخیص و به مقاصد مختلف در خارج از مرز ها بارگیری می کند. هدف اصلی ما در مجموعه ره تاش توس تکریم مشتریان است و رضایت مشتریان از کیفیت و نحوه خدمت رسانی ما نشان دهنده دستیابی به این هدف است. صداقت ، شفافیت و تجربه در کنار تخصص باعث شده تا مجموعه ره تاش توس از دیگر شرکت ها متمایز باشد.

ما در اینجا از جدیدترین امکانات و بروز ترین ماشین های سنگین استفاده می کنیم تا محموله های مشتریان مان را در سریع ترین زمان و به شکلی دقیق به مقصد برسانیم و در این زمینه سرعت و دقت سر لوحه کار مدیران و پرسنل ماست و خدمات ما مطابق جدیدترین استانداردها و قوانین حمل و نقل ارائه می شود. پاسخگویی شبانه روزی همکاران ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ره تاش خدمتی دیگری است که برای تکریم مشتریان ارائه می دهیم. از این رو می توانید برای پیگیری بار خود ، استعلام قیمت و... با مشاورین مجموعه ره تاش توس در تماس باشید.

کارشناسان و نمایندگان خبره امور گمرکی شرکت حمل و نقل بین المللی ره تاش توس با دانش کامل به قوانین و امور گمرکی کشورهای مختلف آماده ارائه مشاوره و انجام مناسب ترین راه حل های قانونی حمل و ترخیص کالا از بنادر و مرزهای کشورهای مختلف می باشند. سال ها تجربه درخشان در امور ترانزیت و همچین کادر مجرب ، متخصص و آموزش دیده در کنار این مجموعه هستند تا کیفیت خدمات حمل و نقل این شرکت در بالاترین سطح باشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی ره تاش توس با سابقه درخشان خود به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین المللی در مشهد خدمات ترانزیتی مانند حمل کالا به افغانستان ، ترانزیت به افغانستان ، حمل محموله به افغانستان ، ترانزیت به ترکمنستان ، حمل کالا به ترکمنستان ، صادرات به ترکمنستان ، حمل محموله به ترکمنستان ، حمل بار به عشق آباد ، ترانزیت به ازبکستان ، حمل کالا به ازبکستان ، ترانزیت به پاکستان ، حمل کالا به پاکستان ، ترانزیت به قزاقستان ، حمل کالا به قزاقستان ، حمل کالا از چین ، ترانزیت به تاجیکستان ، ترانزیت به عراق ، ترانزیت به اروپا و... در این مجموعه انجام میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های شرکت تماس حاصل کنید یا به وب سایت شرکت ره تاش توس مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی :

شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد آدرس شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد شماره تماس شرکت حمل و نقل ره تاش توس در مشهد
پیامک      تماس     09155552101
تماس     051-38443080
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی